onsdag 17 november 2010

Sverigepremiär idag

Nu kommer så den näst sista filmen med Harry. Suck. Jag gillar verkligen böckerna, dom flesta av dom i alla fall, men vissa av filmerna har jag blivit lätt besviken på. Speciellt Halvblodsprinsen, surade över den i en vecka. Jag hoppas verkligen på att dom här sista två delarna av den magiska resan ska vara bra, super... ja helt enkelt bäst. Min favorit bland såväl böckerna som filmerna är fortfarande Fången från Azkaban. Har inte kommit mig för att läsa Deathly Hallows ännu så kanske tycker jag på så sätt att filmen blir lite bättre när jag går och ser den.  
Måste boka biljetterna nu! Kanske blir det att klämma in ett biobesök imorgon kväll.

Ni som läst böckerna eller sett filmerna... vilken är eran favorit?

1 kommentar:

  1. Jag ar ett stor HP-fan och tycker att filmerna bara blir battre och battre. Men anda sa ar favoriten den forsta, for att den tilltalar barnet i mig och det magiska fortfaradne paminenr mig om julafton...

    SvaraRadera