måndag 15 november 2010

Min första award!

Gissa om jag blev glad när jag loggade in idag! Bokbrus hade nämligen skickat den här söta awarden till mig!
Tack för att du livade upp en annars så tråkig dag ;)
Såhär fungerar det:
  1. Tacka den du har mottagit prisen ifrån.
  2. Kopiera prismärket till din blogg.
  3. Berätta vilka 3 författare du räknar bland dina favoriter, och nämn en favoritbok per författare.
  4. Skicka awarden vidare till 5 mottagare som du tycker förtjänar den.
Mina tre favoritförfattare:
Finns jättemånga jag tycker om men här kommer dom som toppar listan just nu


1. Carlos Ruiz Zafõn Vindens Skugga   (inte helt oväntat om man läst min blogg)
2. Haruki Murakami Kafka på Stranden
3. Markus Zusak Boktjuven

Bloggarna jag har valt att ge award till (trumvirvel) :

1. Samtidigt hos Helena
2. Matildas läshörna
3. Magica de Hex
4. Paperback Lover
5. enligt O

4 kommentarer:

  1. Stort tack! Håller på att skriva ett inlägg och tack ordentligt.

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig blogg du har! Jag hittade hit genom din award, vi har också fått den idag :D.

    SvaraRadera
  3. Kul att du blev glad. Det är ju aldrig fel :-)

    SvaraRadera
  4. Ursäkta sent svar men tack så hemskt mycket för detta! Roligt!

    SvaraRadera